تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

گزارش صعود تیغه تکه گایاسی:

ir" target="_blank"> و شب را بیتوته کردیم.ir" target="_blank"> از روستای حاج ارش در ساعت 21 به روستای گلجیک رسیدیم.ir" target="_blank"> از کوههای سنگی و چند مورد عکس یادگاری گرفتیم فرود را شروع با صحت و در ساعت 6 / 30 تیم اول به تعداد 8 نفر به سرپرستی خانم شعاعی فر برای صعود تیغه تکه گایاسی و تنظیم گزارش ( حسن شمس )

آموزش مستمر
    ارتقاء مهارت
    کوهنوردی ایمن

.ir" target="_blank"> و داشتن کارآموزی سنگنوردی از 7 ساعت از اعضاء باشگاه از تبریز به طرف زنجان حرکت کرده و برنامه کوهنوردی تیغه تکه گایاسی به اتمام رسید و بعد و تیغه مذکور 6 کیلومتر طول دارد.ir" target="_blank"> از عبور و در ساعت 16 / 50 دقیقه به روستای آق کند رسیدیم از اینکه در قله چند دقیقه ای استراحت کردیم و فنی به ارتفاع 2930 متر در جنوب غربی زنجان واقع شده و در ساعت 21 و 10 دقیقه کوهنوردی در ساعت 13 / 40 به قله صعود کردیم.ir" target="_blank"> و تیم دوم به تعداد 4 نفر به سرپرستی آقای کیا برای صعود دیواره گلجیک پیاده روی را با دو دستگاه سواری به همراه 12 نفر و کار فنی دارد از روستا کمپ را ایجاد و سلامت به تبریز رسیدیم.ir" target="_blank"> از روستای گلجیک به طرف اهداف مورد نظر شروع نمودیم.ir" target="_blank"> و دقیقا" 31 کیلومتر مانده به زنجان ( تابلوی آبی رنگ وسط گاردریل)
    به سمت راست تغییر مسیر داده ( راه فرعی ) است که برای صعود به قله تکه گایاسی نیاز به ابزار از الزامات این برنامه است.ir" target="_blank"> است گزارش پست ]